Anksčiau „Facebook“, „Snapchat“ ir „Instagram“ buvo trys didžiausios socialinės žiniasklaidos platformos. Tačiau pastaruoju metu vis daugiau prekės ženklų bei reklamos… Daugiau
„Spotify“ bei „SiriusXM“ savo pajamų pranešimuose teigė, kad reklamos pajamos išaugo, o ypatingai – tinklalaidžių. Podcast’ų bendrovė „Acast“ taip pat… Daugiau
Kalbant apie skelbimų stebėjimą, niekada negausite visiškai tikslių skaičių dėl skirtingų stebėjimo modelių. Šįkart pažvelkime, kuo skiriasi „Facebook“ ir „Google… Daugiau
Nuo 2005 m. „Google Analytics“ yra auksinis tinklalapių ir rinkodaros našumo stebėjimo standartas. Nors bėgant metams „Google“ platformą papildė ir… Daugiau
Mūsų svetainė naudoja slapukus (cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais. Jei Jūs sutinkate su šiems tikslams naudojamais slapukais, spauskite "sutinku" ir toliau naudokitės svetaine. Sąlygos ir taisyklės