„Spotify“, „SiriusXM“ ir „Acast“ praneša apie augančią podcast’o reklamą, kaip tai veikia?

„Spotify“ bei „SiriusXM“ savo pajamų pranešimuose teigė, kad reklamos pajamos išaugo, o ypatingai – tinklalaidžių. Podcast’ų bendrovė „Acast“ taip pat pranešė apie pardavimų augimą antrąjį metų ketvirtį. Nors reklamų verslas šiuo metu kenčia nuo dabartinio ekonominio nestabilumo, pasak minėtų įmonių vadovų, augantis podcast’ų segmentas padeda laikytis virš vandens. Tad kokie pagrindiniai veiksniai skatina podcast’ų pajamų augimą?

– Nuolatinis klausytojų ir turinio augimas;

– Didesnis automatinių skelbimų technologijų naudojimas, nes pajamos iš skelbimų, teikiamų naudojant dinaminį skelbimų įterpimą (DAI), per dvejus metus beveik padvigubėjo ir 2021 m. užėmė 84 % (palyginti su reklamomis, įterptomis į podcast’o garsą);

– Išlaidų reklamai augimas tose kategorijose, kuriose įprastai buvo išleidžiama mažesnė suma, pvz. sportas. – Podcast’ų turinys yra patrauklesnis ir įvairesnis nei bet kada anksčiau, o tai reiškia didesnę ir patrauklesnę auditoriją.

Taigi, augantis podcast’ų segmentas parodė, kad tinklalaidės gali teikti ne tik tiesioginę reklamą vartotojui, bet ir padėti kurti prekės ženklus bei gerinti verslo rezultatus.

Grįžti