Nuo 2005 m. „Google Analytics“ yra auksinis tinklalapių ir rinkodaros našumo stebėjimo standartas. Nors bėgant metams „Google“ platformą papildė ir patobulino, neseniai ji paskelbė, kad: 2023 m. liepos 1 d. bus panaikintas vienas iš dažniausiai naudojamų „Google Analytics“ („Universal Analytics“).
Kas keičiasi?
Paprastai tariant, „Universal Analytics“ bus pakeista į „Google Analytics 4“. 2023 m. liepos 1 d. standartinės „Universal Analytics“ nuosavybės nebeapdoros duomenų. „Universal Analytics“ ataskaitas galėsite matyti tam tikrą laikotarpį po 2023 m. liepos 1 d., tačiau nauji duomenys pateks tik į jūsų GA 4 nuosavybes.
Kuo skiriasi UA ir GA4?
„Google Analytics 4“ sukurtas kitaip, kad atitiktų dabartinius ir būsimus ataskaitų teikimo ir privatumo poreikius. Štai keletas skirtumų ir pranašumų: „Universal Analytics“ yra pagrįsti seansu, o GA4 – įvykiais. Kitaip tariant, į GA4 yra integruota galimybė stebėti įvykius, pvz., mygtukų paspaudimus, vaizdo įrašų paleidimus ir kt. Stebėjimas keliuose įrenginiuose: GA4 įmonėms suteikia galimybę matyti klientų keliones visose jų svetainėse ir programose. Mašininis mokymasis: GA4 naudoja mašininio mokymosi technologiją, kad galėtų dalytis įžvalgomis ir prognozuoti. Patogus privatumui: UA duomenys labai priklauso nuo slapukų, GA4 – ne. Nors iki šio pakeitimo dar liko laiko, geriausia pereiti prie „Google Analytics 4“ jau dabar.
Kuo anksčiau pradėsite, tuo mažiau duomenų reikės eksportuoti kitais metais ir tuo greičiau „Google“ mašininis mokymasis pradės rodyti ir numatyti įžvalgas jūsų paskyroje