Kalbant apie skelbimų stebėjimą, niekada negausite visiškai tikslių skaičių dėl skirtingų stebėjimo modelių. Šįkart pažvelkime, kuo skiriasi „Facebook“ ir „Google Analytics“ skelbimų stebėjimas.
Stebėjimo modeliai
„Google Analytics“ naudoja nuorodų URL žymas srautui ir (arba) kampanijos šaltiniui identifikuoti, o „Facebook“ remiasi „Facebook“ naudotojų identifikavimu už svetainės ribų atliekant veiksmus su įdiegtais konversijos taškais ir suderina šį identifikuotą „Facebook“ vartotoją, apsilankantį svetainėje, su duomenimis apie tai, kuriuos skelbimus vartotojas matė ir spustelėjo.
Priskyrimas
Numatytieji „Facebook“ konversijų stebėjimo nustatymai yra 7 dienos paspaudimams ir 1 diena peržiūroms. „Google Analytics“ naudoja seansu pagrįstą paskutinio netiesioginio paspaudimo priskyrimo modelį. Šis modelis nepaiso tiesioginio srauto ir 100% konversijos vertės priskiria paskutiniam kanalui, kurį klientas spustelėjo prieš pirkdamas arba konvertuodamas.
Priskyrimo data
„Google Analytics“ ir „Facebook“ gali pateikti skirtingus konversijų skaičius ir dėl konversijos datos priskyrimo skirtumų. „Google Analytics“ praneša datą, kai įvykis atsiranda „Google Analytics“ paskyros laiko juostoje, o „Facebook“ praneša apie konversijas tada, kai įvyko skelbimo paspaudimas arba parodymas „Facebook“ skelbimo paskyros laiko juostoje.
„Facebook“ svetainės paspaudimai ir „Google Analytics“ seansai
Kadangi seansas sistemoje „Google Analytics“ baigiasi (pagal numatytuosius nustatymus) po 30 minučių naudotojų neveiklumo svetainėje ir vidurnaktį, gali būti, kad vieno asmens keli svetainės nuorodos paspaudimai skaičiuojami kaip mažiau seansų nei kartai, kai jie spustelėjo skelbimą „Facebook“.
Taigi, vertindami skelbimo našumą, nepasikliaukite tik viena metrika, o keliomis metrikomis ir, jei įmanoma, žiūrėkite tendencijas, o ne tik skaičius. Paprastai atitinkami grafikai atrodys gana panašiai, o jei pastebimas tik vienos metrikos šuolis, tai gali būti sąrankos problemos arba reikia palaukti, kol bus sukaupta daugiau duomenų.