Kodėl prekės ženklai ir agentūros samdo „TikTok” kūrėjus?

Anksčiau „Facebook“, „Snapchat“ ir „Instagram“ buvo trys didžiausios socialinės žiniasklaidos platformos. Tačiau pastaruoju metu vis daugiau prekės ženklų bei reklamos agentūrų nukreipia reklamą į „TikTok“ ir samdo šios platformos kūrėjus žinomumui didinti. Kodėl taip yra?

– Didžiulis vartotojų skaičius – 2022 m. balandžio mėn. „TikTok“ bendras atsisiuntimų skaičius viršijo 3,5 milijardo, o vien 2022 m. pirmąjį ketvirtį jų buvo 325 milijonai. Tai yra penkta programa, pasiekusi daugiau nei 3,5 milijardo atsisiuntimų – dabar ji oficialiai yra daugiausiai atsiųsta programa pasaulyje.

– Tikslinė auditorija – „TikTok“ auditorija yra labiausiai nukreipta į jaunesnius vartotojus. Naujausia statistika rodo, kad „TikTok“ vartotojų amžius visame pasaulyje yra nuo 18 iki 34 metų. Šie tūkstantmečio ir Z kartos atstovai yra pagrindiniai pirkėjai ir įvairių prekių ženklų tikslinė auditorija.

– Galimybė sulaukti dėmesio – Unikalūs programos algoritmai suteikia galimybę bet kam tapti viral, nesvarbu, ar tai asmuo, turintis 10 sekėjų, ar el. prekybos prekės ženklas, turintis 10 milijonų sekėjų. Be daugelio kitų funkcijų, „TikTok“ siūlo puslapį „Jums“, kuris padeda vaizdo įrašams įgyti daug dėmesio, net jei jų kūrėjas turi tik mažą sekėjų skaičių. Be to, „TikTok“nurodo, kad maždaug 35% jos vartotojų čią atranda kūrėjų produktus ir (arba) prekių ženklus.

– Influencerių įtaka – „TikTok“ kūrėjai, savo auditoriją surinkę turėdami ribotus išteklius, turi sekėjų pasitikėjimą bei daro jiems nemenką įtaką, tad daromos reklamos ženkliai gerina pardavimus. – Sumažinamos išlaidos – anot statistikos, dirbant su influenceriais sutaupoma daugiau nei 50% kūrybinių išlaidų. „TikTok“ auditorija yra labai svarbi daugelyje pagrindinių rinkų – ir ji tik auga. Norint padidinti prekės ženklo žinomumą, būtina pasiekti šią auditoriją.

Grįžti